Daar gaan we bijna!

7 maart 2017 - Tilburg, Nederland

Hallo lieve mensen,

Daar zitten we dan, in ons nogal kale en leeg huisje. Backpack staat klaar en wij zijn  er klaar voor. Morgen is het zover, eindelijk!!! Dat roepen we nu wel hard, maar denk dat morgen toch ook de kriebels er zijn . Iedereen zo lang moeten missen:(
Op deze blog kunnen jullie in ieder geval onze avonturen, hopelijk, een beetje mee beleven!

Wij gaan maar eens nog even lekker niks doen!

Liefs

1. Ilonka:
    7 maart 2017
    Heel tof. Leuk om zo jullie avonturen te kunnen volgen. Maak er een onvergetelijk avontuur van! XX
  2. Diny van Oers:
    7 maart 2017
    Geniet ervan, ontdek de wereld en wij zijn benieuwd naar jullie verhalen. Veel groetjes Wennie en Diny p.s doe Joep de groeten.
  3. Co:
    7 maart 2017
    Ga er van genieten samen. We gaan jullie volgen.
  4. Mick:
    8 maart 2017
    Super tof!! Jaloers en lekker van gaan genieten. Ik volg jullie graag adhv deze blog.
  5. Robert:
    Veel plezier! Maak er een mooie tijd en beleving van. Gr. Robert
  6. Romy:
    Onwijs veel plezier!
  7. Ad:
    8 maart 2017
    Heel veel plezier jullie. Spannend. Ik zie uit naar de verslagen van jullie avonturen. Gr. Ad
  8. John en marina michiels:
    8 maart 2017
    Proficiat met het aanzoek. Mooie ring! Hoe is het weer bij jullie? Hier is het steeds regenval. Goeie reis gehad? Lekker gegeten! Maak het vanavond lekker romantisch.
  9. Ilonka:
    8 maart 2017
    Aanzoek? Daar had ik nog niets van meegekregen. Als het zo is, van harte gefeliciteerd! <3 <3 <3
  10. Marian Mahieu Stokwielder:
    8 maart 2017
    Fly away Enjoy en veeel congrats voor die lieve jongen die op zijn knieën ging en die schat die jaaa zei.